Nowy serial telewizji History przeznaczony do internetu

Latem A+E Networks, nadawca kanału History, udostępni w internecie cykl „Skarby Polskie”. Ma on być udostępniany w całości w serwisach społecznościowych i służyć budowaniu wizerunku marki.

Cykl ma przybliżać widzom historie polskich skarbów, odnalezionych bądź wciąż zaginionych – m.in. skarbu SS na Zamku Grodno czy w Srebrnej Górze. 

 – History ma bardzo aktywną grupę fanów, głównie na Facebooku, którzy pasjonują się różnymi tematami związanymi z historią. Ci sprofilowani odbiorcy oczekują od nas dodatkowych wartości. W związku z tym latem w mediach społecznościowych wyemitujemy cykl o polskich skarbach, które lokalne społeczności znają bardzo dobrze, ale cała Polska niekoniecznie o nich wie. My chcemy spopularyzować ten temat – wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks UK w Europie Środkowo-Wschodniej.

Tłumaczy również, że nie jest to działanie nakierowane na bezpośredni zysk, a na zacieśnianie relacji z widzami oraz budowanie wartości marki History. Przy tym A+E Networks nie wyklucza, że w przyszłości powstaną odcinki serialu przeznaczone na ekrany telewizorów.

Dzięki temu w miesiącach letnich odcinki nowej serii trafią na serwisy Instagram, Facebook i YouTube. Wiodącym ekspertem będzie Michał Wójcik, znany już z ramówki History. Za produkcję „Skarbów Polskich” odpowiada firma DzikiLis, a reżyserią zajęła się Aleksandra Flis.

źródło: wirtualnemedia.pl