Briefweek Polska. To my i nasz nowy serwis informacyjny

Na tę chwilę czekaliśmy długo. Dziś w sieci debiutuje Briefweek Polska. To jedyny w swoim rodzaju serwis informacyjny, zajmujący się wszystkim tym, co ważne dla rynku kreatywnego – filmów, gier komputerowych, sztuki i marketingu – w wymiarze biznesowym.

Foto: ITU Pictures / CC BY 2.0  / Flickr

Od dzisiaj jesteśmy tu po to, aby przybliżać wam najnowsze informacje i trendy z sektora kreatywnego. Nie chcemy być kolejnym portalem piszącym o tym, jaki film warto zobaczyć, w którą grę zagrać. Wierzymy, że na współczesnym rynku biznes łączy się ze sztuką – aby go zrozumieć, trzeba przeniknąć i jedno, i drugie.


Foto: Sip Khoon Tan / CC BY-SA 2.0 / Flickr
Każdego dnia kultura zmienia się na naszych oczach i staje się bardziej intermedialna, wymagając współpracy grafików, reżyserów, programistów i developerów w zupełnie nowym środowisku. Dzięki rewolucji w mediach społecznościowych, do tego grona profesjonalistów dołączają uwielbiani przez publiczność amatorzy, promujący się w serwisach takich jak YouTube czy Vimeo.


Foto: Marco Verch / CC BY 2.0 / Wikimedia

Jest to bez wątpienia nowy świat, którego kulisy pragniemy poznać i informować Was o wszystkim tym, o czym powinien wiedzieć twórca jak i konsument nowoczesnych mediów. Obecnie wyłowienie wartościowych i cennych treści spośród szumu informacyjnego to trudne zadanie, z którego redakcja Briefweek ma ambicję się wywiązać. Nasz serwis to nie tylko wiadomości – dzięki stale powiększanej sieci blogerów możecie zapoznać się także z opiniami i komentarzami ludzi z branży.


Foto: Piotr Szafran / CC BY SA 3.0  / Wikimedia
Naszymi kanałami dystrybucji nie są kioski, a newslettery i media społecznościowe, dzięki którym możemy szybko dostarczyć Wam informacje z całego świata. Możecie odnaleźć nas tam już teraz i dołączyć do nas dzięki linkom poniżej. Witamy w Briefweek Polska!

Jeśli chcesz stać się częścią redakcji Briefweek Polska napisz do nas na: kontakt@briefweek.pl.

Foto główne: ITU Pictures / CC BY 2.0 / Flickr